Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

magus - rozwój

Masz przed sobą prastary zwój, w którym mędrcy spisali jak to Magus zdobywa swoją moc.
MagusNawet początkujący Magus potrafi powalić wyzywającego go pyszałka zabójczym czarem ze zbiorów szkoły Magii. W miarę rozwoju postaci ta umiejętność się nasila, a dodatkowe umiejętności rodem ze szkół Żywiołów i odrobinę Kapłaństwa lub Nekromancji sprawiają, że słabego fizycznie Magusa nie należy zaliczać do słabych przeciwników. Wierny, czarny pies u jego boku nie jest psem przewodnikiem, to raczej pomocnik w cięższych bojach. Niektórzy mówią, że ze względu na maksymalną, możliwą wytrzymalość mag ten powinien nazywać się raczej Magnus.
PoziomAtak
Fizyczny
Obrona
Fizyczna
Atak
Magiczny
Obrona
Magiczna
Punkty
Wytrzymałości
Punkty
Życia
Punkty
Rozwoju
Dostępne Szkoły
1204145250Dostępna szkołaDostępna szkoła
200+10+5+30
30+1+10+5+30
4000+1+5+30Dostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkoła
500+10+5+3+1
600+10+5+30
7+1000+5+30
80000+3+30Dostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkoła
9000+1+4+30
1000+10+4+3+2
11+1000+4+30
120000+5+30Dostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkoła
130+100+5+30
14000+1+5+30
1500+10+5+3+1
16000+1+5+30
170+100+5+30
1800+1+1+5+20
190000+5+20Dostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkoła
20+1000+5+3+2
Suma:55116135806Dostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkoła
Wybierz inną postać

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024