Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
lekki umysł
ossama
216Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy twój czar kosztuje Szkoła koncentracji mniej oraz 3 * Szkoła mniej wytrzymałości.
wygaszanie
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci Szkoła * ilość szkół przeciwnika punktów wytrzymałości.
tancerz kości
oplx
416Wymagana szkołaWymagana szkołaZadaje przeciwnikowi X ran. X = suma statystyk magicznych razySzkoła
dominacja śmierci
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
alfa i omega
arch_plagia
632Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Postać zyskuje 10 *Szkoła punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 *Szkoła życia i wytrzymałości.
obłęd
arch_plagia
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Twoje statystyki bojowe są zwiększane o sumę szkół oprócz Szkoła i Szkoła
terror
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaStatystyki bojowe przeciwnika są dzielone przez 2.
teraz albo nigdy
arch_plagia
41DowolnaTwoje statystyki bojowe rosną o 3 * suma wszystkich szkół. W następnej rundzie twoje statystyki spadają do 0. Koszt czaru rośnie o 3 * suma wszystkich szkół punktów wytrzymałości. Nie działa w 5 rundzie
siła wampiryzmu
janeo
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Używa na zmiane kart Wyssanie Życia i Wyssanie Witalnosci nie obarczajac gracza dodatkowymi kosztami.
nieumarły sługa
janeo
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Corundę podwyższa poziom atakow twojej postaci na stale o 3, odbierajac ci 2* Szkoła * podwyzszenie ataku życi.
druga strona lustra
cortez
48DowolnaCzar przeciwnika działa na odwrót.
kontra
arch_plagia
412DowolnaKażda twoja udana obrona powoduje trafienie twojego kolejnego ataku.
mozliwości
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Statystyki ataków twojej postaci powiększają się o odpowiednie statystyki obron.
odmiana
bruno0
515Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Zamienia punkty życia z punktami wytrzymałości u obu postaci.
komar
panbartek
100DowolnaJesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia.
Wróg na śmierć i życie
fenixxxus
440Wymagana szkołaWymagana szkołaTracisz do końca walki 2 poziomy Szkoła, a przeciwnik traci 30 punktów wytrzymłóóści i 20 punktów życia, jeżeli masz wyższy poziom. Jeżeli masz niższy poziom to tracisz 10 punktów życia i 15 punktów wytrzymałości, przeciwnik traci wszytskie Szkoła
Wezwanie szkieletu
fenixxxus
425Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki bojowe rosną o statystyki Szkieletora na X poziomie. X = 1+ Szkoła
Szybki Refleks
fenixxxus
325DowolnaW następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji.
Śmierć
yoyo-007
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak odbiera przeciwnikowi 10 życia i 10 wytrzymałości.
piekielny urok
elow
428Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik trafi jakimkolwiek atakiem, traci wytrzymałość jakby wszystkie jego ataki były udane, niezależnie od standardowej utraty wytrzymałości.
podkładka
bruno0
15Wymagana szkołaPierwszy atak przeciwnika trafia zadając połowę obrażeń.
ofiara
fenixxxus
216Wymagana szkołaWymagana szkołaTracisz 10 punktów życia. W następnej rundzie przeciwnik traci 25 punktów życia.
zawładnięcie przez demona
ceriddwen
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci trzy poziomy losowych szkół, zyskuje Szkoła na poziomie Mistrza. Nie działa jeśli przeciwnik posiada Szkoła na poziomie adepta lub wyższym.
kanibalizm
bruno0
316Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy Twój udany atak dodaje twojej postaci Szkoła życia.
obleśny urbanek
bruno0
420Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik traci wszystkie karty leczące jakie ma na "ręku".
zdrada wiary
bruno0
210Wymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik użył zaklęcia leczącego, to zamiast dodać mu punkty życia, odbierze mu ich odpowiednią ilość.
lobotomia
ventr
40DowolnaInterwencja.
Nie działa w 5 rundzie. Jeśli masz więcej niż 0 wytrzymałości, czar rzucony przez przeciwnika nie działa. Usuwa z talii przeciwnika wszystkie kopie rzuconego przez niego w tej rundzie czaru. Tracisz 1/3 początkowej wytrzymało�ci i początkowych punktów życia. Losowy atak przeciwnika nie trafia.
obłęd
bruno0
624Wymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zamiast zadawać sobie obrażenia atakami, dodają sobie nawzajem punkty życia.
lodowa bariera
bruno0
41Wymagana szkołaWymagana szkołaAtaki fizyczne przeciwnika nie trafiają dopóki nie użyje on Szkoła ataków fizycznych. Czar dodatkowo kosztuje 6 * Szkoła wytrzymałości.
lodowy pocisk
bruno0
215Wymagana szkołaZadajesz 5 ran postaci przeciwnika, koszt rzucenia zaklęć u przeciwnika wzrasta o 1 punkt koncentracji.
czarny kot
panbartek
415Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Przeciwnik nie trafia jednym atakiem. Twoja postać dostaje tyle punktów życia ile przeciwnik by zadal tym nie trafionym atakiem.
zamarzanie
bruno0
524Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Przeciwnik otrzymuje 1 punkt koncentracji mniej za każdą rundę działania czaru.
nieczystość
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje obrażenia równe X * 2 * poziom podstawowej szkoły postaci przeciwnika. X - suma poziomów szkół które nie są szkołą podstawową postaci przeciwnika. Nie działa na postacie z Kamieniem Filozoficznym.
piwko
bruno0
24DowolnaTwoja postać odzyskuje 15 punktów życia i wytrzymałości. Do końca pojedynku otrzymujesz 1 punkt koncentracji mniej.
krwiożercza obsesja
evraght
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaW każdej rundzie tracisz 3 * Szkoła życia, a twój atak fizyczny wzrasta o 2 * Szkoła
taniec śmierci
dwaarf
312Wymagana szkołaWymagana szkołaDodaje 4 do ataku fizycznego i magicznego. Postać traci 10 punktów życia.
pole bitewne
oplx
412DowolnaUmagicznienie.
Postacie otrzymują X punktów koncentracji. X - Suma poziomów wszystkich szkół.
cmentarna hiena
oplx
420Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy trafiony atak przeciwnika zadaje mu 2 * Szkoła obrażeń.
hordy piekielne
pooead
632Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli twoja postać zadała w poprzedniej rundzie więcej niż 25 ran, postać przeciwnika otrzymuje 30 ran.
koszmarny sen
pooead
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Na początku każdej rundy przeciwnik traci 15 punktów życia i wytrzxymałości, a jego pierwszy atak nie trafia.
przyjaciel
yosi
08DowolnaDostajesz 1 punkt koncentracji.
wieczne potępienie
bruno0
210Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje Szkoła do obu ataków za każdą rundę działania czaru. Obiera 3 * Szkoła życia i wytrzymałości.
otrucie
*
418Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwik traci co rundę 1 ataku fizycznego i magicznego.
elixir śmierci
*
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Przeciwnik traci 5 * Szkoła życia.
potęga spokoju
thangor
424DowolnaPostać przeciwnika ma inicjatywę.
potęga szybkości
thangor
424DowolnaTwoja postać ma inicjatywę.
bułka
oplx
20DowolnaInterwencja.
Postać otrzymuje 10 życia i 10 wytrzymałości.
wyrwanie esencji
tavit
320Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik rzuci czar, jego koszt liczony jest podwójnie.
rezystancja
mackgwadky
218DowolnaObrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę.
wizerunek diabła
kimilo
212Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 życia i 10 wytrzymałosśi.
necracja obrażeń
wojjo
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci wytrzymałoąć równą obrazeniom zadanym twojej postaci.
zmęczenie
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Obrona przeciwnika zostaje zmniejszona o 1 przy każdym udanym bloku, a atak zostaje zmniejszony o 1 przy każdym udanym ataku.
szczurzy pomiot
wir333
220Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZadaje 10 * Szkoła obrażeń przeciwnikowi.
narkotyzm
wir333
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki przeciwnika zmniejszone są o 2.
magiczna niemoc
wir333
212Wymagana szkołaWymagana szkołaNiszczy 4 losowe czary przeciwnika. Przeciwnik nie otrzymuje więcej czarów.
większe wyssanie witalności
qrel
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wysysa 8 wytrzymałości i przekazuje twojej postaci.
większe wyssanie życia
qrel
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wysysa 8 życia przeciwnikowi i przekazuje twojej postaci.
skarzony miecz
oranz
416Wymagana szkołaKażde udane trafienie atakiem fizycznym odejmuje co rundę 1 punkt życia przeciwnikowi.
latarnia
ventr
110DowolnaInterwencja.
Wybierz jedną z 3 wylosowanych kart z twojej talii. W następnej rundzie otrzymujesz wybraną kartę zamiast losowej. Nie wybrane karty nie wracają do talii. Przeciwnik widzi wylosowane karty, nie widzi twojego wyboru.
wielki szu
leo
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZamienia wszystkie karty czarów między przeciwnikami.
ukąszenie skorpiona
finwe
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Przeciwnik otrzymuje 2 * X obrażeń, gdzie X jest równe aktualnej rundzie walki. Jeżeli przciwnik posiada Szkoła otrzymuje 3 obrażenia więcej.
wielki ból
finwe
212Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak gracza lub przeciwnika zabiera 4 punkty wytrzymałości przeciwnikowi.
skowyt duszy
ventr
112Wymagana szkołaObie statystyki ataku postaci są zwiększone o pozostała ilość punktów koncentracji. Punkty koncentracji są równe zero.
eksplozja esencji
ventr
416DowolnaObie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie.
karciana kara
oranz
320DowolnaJezeli przeciwnik nie rzuci czaru otrzymuje 20 ran.
oko esencji
oranz
420DowolnaKopiuje czar przeciwnika.
inicjatywa
oranz
38DowolnaInterwencja.
Zmiana inicjatywy w zadawaniu ciosow (dziala tylko w tej rundzie).
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024