Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
amfetamina
gilbercik
416Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja. Sprzężenie: Szkoła
Postać otrzymuje dodatkowe Szkoła punktów koncentracji. Traci 3 xSzkoła punktów wytrzymałości.
kofeina
gilbercik
35Wymagana szkołaPostać otrzymuje 10 x Szkoła. Obie obrony zostają obniżone o Szkoła
przywłaszczenie
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Jeżeli przeciwnik użyje karty identycznej jak jedna z tych, które masz pod ręką w momencie rzucenia tego czaru, to zadziała on tak jakbyś ty go użył.
ograniczenie umysłu
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Od następnej rundy nie można używać czarów zużywających więcej niż 3 punkty koncentracji.
ambicja
nieziemski
420Wymagana szkołaJeżeli wszystkie statystyki ataków, obron, życia i wytrzymałości przeciwnika są większe od Twoich to spadają one do Twojego poziomu.
ograniczone działanie
nieziemski
424Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik może do końca gry zmienić ustawienia ataków/obron 5 razy.
niepewność
nieziemski
312Wymagana szkołaCzary rzucane przez przeciwnika mogą nie zadziałać.
system maskujący
nieziemski
320Wymagana szkołaPrzeciwnik nie widzi Twoich statystyk ataków, obron, wartości życia i wytrzymałości oraz rzucanych czarów.
powtórka
nieziemski
320Wymagana szkołaObaj gracze rzucają w tej rundzie takie same czary jak w poprzedniej.
wysokie IQ
nieziemski
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli suma wszystkich statystyk ataków i obron, życia i wytrzymałości przeciwnika jest mniejsza niż 120 to życie lub wytrzymałość przeciwnika spada do zera.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024