Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
dominacja prawdy
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
dominacja czasu
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
alfa i omega
arch_plagia
632Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Postać zyskuje 10 *Szkoła punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 *Szkoła życia i wytrzymałości.
prawda
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaPostać przeciwnika traci 5 * Szkoła życia i 10 * Szkoła wytrzymałości.
obłęd
arch_plagia
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Twoje statystyki bojowe są zwiększane o sumę szkół oprócz Szkoła i Szkoła
terror
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaStatystyki bojowe przeciwnika są dzielone przez 2.
głupota
arch_plagia
312Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak magiczny uniemożliwia przeciwnikowi rzucanie zaklęć przez Szkoła/2 rund.
uderzenie magią
arch_plagia
312Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja. Sprzeżenie Szkoła
Udany atak magiczny uniemożliwia rzucenie antyczaru w kolejnej rundzie.
teraz albo nigdy
arch_plagia
41DowolnaTwoje statystyki bojowe rosną o 3 * suma wszystkich szkół. W następnej rundzie twoje statystyki spadają do 0. Koszt czaru rośnie o 3 * suma wszystkich szkół punktów wytrzymałości. Nie działa w 5 rundzie
skażenie
arch_plagia
315Wymagana szkołaUmagicznie.
Postacie tracą 5* Szkoła życia co rundę i otrzymują Szkoła punktów koncentracji.
virus
arch_plagia
31Wymagana szkołaInterwencja. Umagicznienie.
Obniża statystyki bojowe przeciwnika o Szkoła. Koszt wzrasta o 8 * Szkoła wytrzymałości.
sniper
arch_plagia
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy twój udany atak zadaje dodatkowo 2 * Szkoła obrażeń.
zabójczy wzrok
cortez
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik w tej rundzie będzie miał ataki i obrony takie same (wszystkie ataki magiczne wszystkie obrony magiczne lub wszystkie ataki fizyczne i wszystkie obrony fizyczne) jego punkty życia spadają do 0.
skóra z żelaza
ziela
536Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy nieudany atak przeciwnika pozbawia go 4 punktów życia, udany 6 a twoj udany atak pozbawia 8.
mroczny wojownik
ziela
430Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy atak którym trafi przeciwnik obniza każda jego statystykę o 1, a twoją podwyższa o 3. Dziala do końca walki.
siła byka
ziela
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaTwoje statystyki powiekszone są o liczbę punktów koncetracji na początku rundy. Co runde po rzuceniu czaru twoje statystyki ulegaja obnizeniu o 1. Nie można użyć w 5 rundzie.
stan medytacji
farna
50Wymagana szkołaWymagana szkołaTwoje ataki nie trafiają, otrzymujesz twoj poziom * Szkoła punktów wytrzymałości.
zderzenie myśli
elow
324Wymagana szkołaWymagana szkołaJesli postać przeciwnika zużyła wszystkie punkty koncentracji dostępne w tej rundzie traci 3 losowe czary.
bomba antymaterii
farna
518Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika otrzymuje 10 obrażeń, twoja postać otrzymuje 4 obrażenia.
siła wampiryzmu
janeo
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Używa na zmiane kart Wyssanie Życia i Wyssanie Witalnosci nie obarczajac gracza dodatkowymi kosztami.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024