Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

ripper - rozwój

Masz przed sobą prastary zwój, w którym mędrcy spisali jak to Ripper zdobywa swoją moc.
RipperPochodzi od jednej z najkrwawszych ras jakie kiedykolwiek istniały w świecie Etherii. Setki lat przed Wiekiem Konfliktu, kiedy to toczono walki jeszcze w tradycyjnym stylu bez użycia magii, równie piękna co bezlitosna The Viance i nie znający łąski, morderczy Raz Or - oboje z klanu rzeźników skazani zostali na banicje za swe nie mające precedensu czyny. Osiedlając się w niedostepnych górach dali początek nowej rasie. Ripper to 100% ataku i 0% obrony. Bardzo silny, bardzo wytrzymały doskonale opanował sztukę Walki, łatwo też przyswaja czary Szkoły Nekromancji (tę smykałkę ma po mamie).
PoziomAtak
Fizyczny
Obrona
Fizyczna
Atak
Magiczny
Obrona
Magiczna
Punkty
Wytrzymałości
Punkty
Życia
Punkty
Rozwoju
Dostępne Szkoły
1504030400Dostępna szkoła
21000+2+40
300+10+3+40
400+10+3+40
5+1000+3+4+1
60000+3+40Dostępna szkołaDostępna szkoła
7+1000+3+40
80000+4+40
9+1000+2+40
100000+3+4+2Dostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkoła
1100+10+4+60
12+1000+4+40
130000+4+40Dostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkoła
1400+10+4+40
1500+10+4+4+1
16+1000+6+40
17+1000+4+40
180000+4+40Dostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkoła
19+1000+5+50
2000+10+5+5+2
Suma:1301001001206Dostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkołaDostępna szkoła
Wybierz inną postać

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024