ripper - rozwój
asz przed sobą prastary zwój, w którym mędrcy spisali jak to Ripper zdobywa swoją moc.
ochodzi od jednej z najkrwawszych ras jakie kiedykolwiek istniały w świecie Etherii. Setki lat przed Wiekiem Konfliktu, kiedy to toczono walki jeszcze w tradycyjnym stylu bez użycia magii, równie piękna co bezlitosna The Viance i nie znający łąski, morderczy Raz Or - oboje z klanu rzeźników skazani zostali na banicje za swe nie mające precedensu czyny. Osiedlając się w niedostepnych górach dali początek nowej rasie. Ripper to 100% ataku i 0% obrony. Bardzo silny, bardzo wytrzymały doskonale opanował sztukę Walki, łatwo też przyswaja czary Szkoły Nekromancji (tę smykałkę ma po mamie).| Poziom | Atak Fizyczny | Obrona Fizyczna | Atak Magiczny | Obrona Magiczna | Punkty Wytrzymałości | Punkty Życia | Punkty Rozwoju | Dostępne Szkoły |
| 1 | 5 | 0 | 4 | 0 | 30 | 40 | 0 | ![]() |
| 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | +2 | +4 | 0 | |
| 3 | 0 | 0 | +1 | 0 | +3 | +4 | 0 | |
| 4 | 0 | 0 | +1 | 0 | +3 | +4 | 0 | |
| 5 | +1 | 0 | 0 | 0 | +3 | +4 | +1 | |
| 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | +3 | +4 | 0 | ![]() ![]() |
| 7 | +1 | 0 | 0 | 0 | +3 | +4 | 0 | |
| 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
| 9 | +1 | 0 | 0 | 0 | +2 | +4 | 0 | |
| 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | +3 | +4 | +2 | ![]() ![]() ![]() |
| 11 | 0 | 0 | +1 | 0 | +4 | +6 | 0 | |
| 12 | +1 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
| 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | 0 | ![]() ![]() ![]() ![]() |
| 14 | 0 | 0 | +1 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
| 15 | 0 | 0 | +1 | 0 | +4 | +4 | +1 | |
| 16 | +1 | 0 | 0 | 0 | +6 | +4 | 0 | |
| 17 | +1 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | 0 | |
| 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | +4 | +4 | 0 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| 19 | +1 | 0 | 0 | 0 | +5 | +5 | 0 | |
| 20 | 0 | 0 | +1 | 0 | +5 | +5 | +2 | |
| Suma: | 13 | 0 | 10 | 0 | 100 | 120 | 6 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |





