perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.| Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
| generał arch_plagia | 6 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Umagicznienie. Twoje ataki kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości. |
| pole bitwy arch_plagia | 7 | 45 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. W następnej rundzie wszystkie ataki trafiają (twoje i przeciwnika). |
| lustro wytrzymałości tavit | 3 | 30 | ![]() ![]() ![]() | Udany atak fizyczny wyrównuje poziom wytrzymałości postaci do poziomu wytrzymałości przeciwnika. |
| krucjata arch_plagia | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Każdy udany atak przywraca życia. Każdy udany blok przywraca wytrzymałości. |
| wytrącenie czary altarboy | 4 | 16 | ![]() ![]() | Przeciwzaklęcie. Czar przeciwnika nie działa. Aby ten czar zadziałał musisz mieć inicjatywę. |
| pijany marynarz ripsento | 5 | 24 | ![]() ![]() ![]() | W tej rundzie twoje wszystkie ataki nie trafiają. W nastąpnej rundzie trafiają z połową wartości. |
| mistrz bólu altarboy | 3 | 12 | ![]() ![]() | Udany atak powoduje stratę wytrzymałości u przeciwnika równą twojemu bazowemu atakowi fizycznemu/magicznemu (w zależności jakim atakiem trafiłeś). |
| szermierz natchniony altarboy | 2 | 10 | ![]() | Umagicznnienie. pierwszych udanych ataków kosztuje 0 wytrzymałości. |
| strateg altarboy | 4 | 16 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Twoje czary kosztują o mniej koncentracji. |
| ścięcie głowy wir333 | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik trafi 3 razy atakiem w następnej rundzie to traci wszystkie punkty życia. |
| Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
| Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |









