perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.| Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
| latarnia ventr | 1 | 10 | Dowolna | Interwencja. Wybierz jedną z 3 wylosowanych kart z twojej talii. W następnej rundzie otrzymujesz wybraną kartę zamiast losowej. Nie wybrane karty nie wracają do talii. Przeciwnik widzi wylosowane karty, nie widzi twojego wyboru. |
| miecz starożytnych __white__ | 5 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Podnosi atak fizyczny o 4. Każde trafienie dodaje wytrzymałość rowną połowie zadanych obrażeń (zaokraglając w górę). |
| silny cios __white__ | 3 | 16 | ![]() ![]() ![]() | Postać która otrzymała więcej punktow obrażeń w tej rundzie otrzymuje dodatkowe obrażenia równe połowie już otrzymanych. |
| spotkanie mistrza __white__ | 3 | 10 | ![]() ![]() | Odejmuje połowe punktow zycia i dodaje je do wytrzymałości. |
| celne oko __white__ | 4 | 18 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Postacie zadają sobie nawzajem obrazenia w wysokosci ataku fizycznego. Postacie tracą wytrzymałosc równą zadanym obrażeniom. |
| ciężka zbroja finwe | 2 | 6 | ![]() | Twoje obrony zwiekszają sie dwu krotnie a ataki maleja o polowe. |
| mgła zdrady ventr | 2 | 8 | ![]() ![]() | Jeślli wybory ataku są różne u obu postaci oba ataki nie trafiają. |
| walka na ślepo ventr | 3 | 6 | ![]() ![]() ![]() | Podnosi statystyki bojowe gracza o 1. Wszystkie wybory ataków i obron obu graczy są losowe. |
| eksplozja esencji ventr | 4 | 16 | Dowolna | Obie postacie tracą tyle życia i wytrzymałości ile wynosi suma ich statystyk bojowych. Nie działa w 1 i ostatniej rundzie. |
| karciana kara oranz | 3 | 20 | Dowolna | Jezeli przeciwnik nie rzuci czaru otrzymuje 20 ran. |
| oko esencji oranz | 4 | 20 | Dowolna | Kopiuje czar przeciwnika. |
| inicjatywa oranz | 3 | 8 | Dowolna | Interwencja. Zmiana inicjatywy w zadawaniu ciosow (dziala tylko w tej rundzie). |
| Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
| Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |









