perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.| Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
| finalny cios keroth | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Zadaje 20 obrażeń przeciwnikowi. Jeżeli po rzuceniu tego czaru jego życie jest poniżej 0, przeciwnik nie zadaje obrazeń w tej rundzie. |
| dekoncentrujący cios tavit | 2 | 20 | ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik rzuci w tej rundzie czar, traci 2 * koncentrację potrzebną do jego rzucenia. |
| koprocesor macgwadky | 3 | 24 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Interwencja. Gracz zużywa dwukrotnie mniej punktów (zaokrąglając w górę) koncentracji przy zmienianiu wyborów ataków i obron. |
| wyrwanie esencji tavit | 3 | 20 | ![]() ![]() ![]() | Jeśli przeciwnik rzuci czar, jego koszt liczony jest podwójnie. |
| restart oplx | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Przywraca życie i wytrzymałość straconą w poprzedniej rundzie. |
| rezystancja mackgwadky | 2 | 18 | Dowolna | Obrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę. |
| wyładowanie łańcuchowe arch_plagia | 3 | 30 | ![]() ![]() ![]() | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 8 punktów życia. |
| zwarcie arch_plagia | 3 | 20 | ![]() ![]() | Każdy udany atak (Twój lub przeciwnika) odejmuje mu 5 punktów życia. |
| generał arch_plagia | 6 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Umagicznienie. Twoje ataki kosztują o 1/3 mniej wytrzymałości. |
| pole bitwy arch_plagia | 7 | 45 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. W następnej rundzie wszystkie ataki trafiają (twoje i przeciwnika). |
| błogosławiony cios tavit | 4 | 30 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Jeśli gracz ma maksymalną liczbę punktów życia, punkty życia przeciwnika spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie. |
| wizerunek diabła kimilo | 2 | 12 | ![]() ![]() ![]() | Każdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 życia i 10 wytrzymałosśi. |
| lustro wytrzymałości tavit | 3 | 30 | ![]() ![]() ![]() | Udany atak fizyczny wyrównuje poziom wytrzymałości postaci do poziomu wytrzymałości przeciwnika. |
| wynalazca arch_plagia | 2 | 24 | ![]() | Umagicznienie. Dodaje koncentracji, tracisz wytrzymałości. |
| fizyczna konfrontacja arch_plagia | 3 | 24 | ![]() | Zmniejsza statystyki magiczne obu postaci o rzucającego, zwiększa statystyki fizyczne obu postaci o rzucającego. Działa do końca pojedynku. Nie może obniżyć statystyk poniżej zera. |
| magiczna konfrontacja arch_plagia | 3 | 24 | ![]() | Zmniejsza statystyki fizyczne obu postaci o rzucającego, zwiększa statystyki magiczne obu postaci o rzucającego. Działa do końca pojedynku. Nie może obniżyć statystyk poniżej zera. |
| krucjata arch_plagia | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Każdy udany atak przywraca życia. Każdy udany blok przywraca wytrzymałości. |
| bomba atomowa arch_plagia | 6 | 36 | ![]() ![]() ![]() | Interwencja. Przeciwnik traci 50 punktów życia. Ty tracisz 25 punktów życia. |
| magiczne wyciszenie ossama | 4 | 24 | ![]() ![]() | Czar zadaje 5 * + liczba pozostałych punktów koncentracji * obrażeń. Tracisz wszystkie posiadane punkty koncentracji. |
| wytrącenie czary altarboy | 4 | 16 | ![]() ![]() | Przeciwzaklęcie. Czar przeciwnika nie działa. Aby ten czar zadziałał musisz mieć inicjatywę. |
| Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
| Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |









