perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.| Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
| ciągła walka wir333 | 2 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Gdy stracisz wszystkie punkty życia, a suma punktów życia i wytrzymałości przeciwnika jeset większa niż sto to życie przeciwnika spada do 0. |
| przebicie wir333 | 3 | 24 | ![]() ![]() ![]() | W pierwszej rundzie 1 losowy atak trafia, w 2 rundzie 2 losowe ataki, a w 3 rundzie wszystkie ataki trafiają. |
| tarcza gryfa wir333 | 2 | 18 | ![]() ![]() | Umagicznienie. Nie działają czary zabierające twoją wytrzymałość. |
| berserker wir333 | 2 | 8 | ![]() | Twoje ataki zwiększają się o statystyki obron. Twoje obrony spadają do 0. 2 twoje losowe ataki i 1 losowy atak przeciwnika trafiają. |
| święty wojownik wir333 | 3 | 12 | ![]() ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Statystyki bojowe zwiększają się o przeciwnika. Otrzymujesz 3 * przeciwnika punktów życia. |
| Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
| Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |







przeciwnika. Otrzymujesz 3 * 
