Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
kavaii
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak zwiększa na stałe atak/obrone fizyczną o 2.
adrenalina
oranz
08Wymagana szkołaPunkty koncentracji niewykorzystane w tej rundzie zostają dodane do wytrzymalości.
ogłupienie
angel
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zadaja sobie samym obrazenia rowne 3 * wartość ataku magicznego.
szkoła przetrwania
altarboy
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Gracze otrzymują co rundę 20 ran.
łowca czarownic
altarboy
316Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci w następnej rundzie koncentrację równą koncetracji wymaganej do rzucenia czaru którego użył w tej rundzie.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2025