perły graczy - pomysły na nowe karty
arty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.| Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
| potęga spokoju thangor | 4 | 24 | Dowolna | Postać przeciwnika ma inicjatywę. |
| potęga szybkości thangor | 4 | 24 | Dowolna | Twoja postać ma inicjatywę. |
| intuicja arch_plagia | 3 | 12 | ![]() ![]() | Interwencja. Każdy Twój udany atak lub obrona dodaje twojej postaci - 1 koncentracji. |
| bułka oplx | 2 | 0 | Dowolna | Interwencja. Postać otrzymuje 10 życia i 10 wytrzymałości. |
| niewiara w magię keroth | 1 | 8 | ![]() ![]() | Jeżeli przeciwnik wykona 3 udane ataki magiczne w tej rundzie i ataki te nie zmniejszą twojego życia poniżej zera, stracone punkty zycia pod koniec rundy są zwrócone. |
| Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
| Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |









