Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
Tornado Chaosu
cortez
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja. Sprzężenie SzkołaSzkoła każdy udany atak magiczny zadaje dodatkowo 10 obrażeń, podwyższa twój atak magiczny o 1 a obronę magiczną obniża o 1
zmiana woli
ossama
212Wymagana szkołaWymagana szkołaW następnej rundzie czary rzucone przez postacie działają na odwrotne postacie.
lekki umysł
ossama
216Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy twój czar kosztuje Szkoła koncentracji mniej oraz 3 * Szkoła mniej wytrzymałości.
wygaszanie
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci Szkoła * ilość szkół przeciwnika punktów wytrzymałości.
pole magii
arch_plagia
316Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Zadaje 3 * Szkoła obrażeń przeciwnikowi w każdej rundzie w której nie rzuci czaru.
powtórka
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaSprzężenie: Szkoła
Używa czaru z poprzedniej rundy.
czas
arch_plagia
118Wymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać nie traci koncentracji za zmiane ataków i obron.
teleport
arch_plagia
112Wymagana szkołaTrzeci atak przeciwnika nie trafia.
sztuczna kończyna
oplx
18Wymagana szkołaLeczy 3 * Szkoła ran.
gwałtowny wstrząs
oplx
216Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZadaje przeciwnikowi 150 - jego wytrzymałość obrażeń.
prawdziwa wiara
oplx
312Wymagana szkołaLeczy 10 ran przeciwnikowi, obniża jego statystyki o 2 * Szkoła
siła olbrzyma
oplx
624Wymagana szkołaWymagana szkołaZwiększa statystyki obrony do statystyk ataku przez ilość rund równą Szkoła
tancerz kości
oplx
416Wymagana szkołaWymagana szkołaZadaje przeciwnikowi X ran. X = suma statystyk magicznych razySzkoła
radioaktywne odpadki
wir333
332Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCo rundę postać przeciwnika traci 15 * Szkoła punktów życia, a twoja postać traci 8 * Szkoła punktów życia.
miny
wir333
320Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak powoduje utratę w następnej rundzie 1 punktu koncentracji.
trening
wir333
112Wymagana szkołaTwoja postać dostaje na zmiane +/- Szkoła * runda do ataku fizycznego.
dominacja geniuszu
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
dominacja żywiołów
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
dominacja wojny
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
dominacja śmierci
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
dominacja prawdy
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
dominacja czasu
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
alfa i omega
arch_plagia
632Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Postać zyskuje 10 *Szkoła punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 *Szkoła życia i wytrzymałości.
prawda
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaPostać przeciwnika traci 5 * Szkoła życia i 10 * Szkoła wytrzymałości.
obłęd
arch_plagia
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Twoje statystyki bojowe są zwiększane o sumę szkół oprócz Szkoła i Szkoła
terror
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaStatystyki bojowe przeciwnika są dzielone przez 2.
głupota
arch_plagia
312Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak magiczny uniemożliwia przeciwnikowi rzucanie zaklęć przez Szkoła/2 rund.
uderzenie magią
arch_plagia
312Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja. Sprzeżenie Szkoła
Udany atak magiczny uniemożliwia rzucenie antyczaru w kolejnej rundzie.
teraz albo nigdy
arch_plagia
41DowolnaTwoje statystyki bojowe rosną o 3 * suma wszystkich szkół. W następnej rundzie twoje statystyki spadają do 0. Koszt czaru rośnie o 3 * suma wszystkich szkół punktów wytrzymałości. Nie działa w 5 rundzie
skażenie
arch_plagia
315Wymagana szkołaUmagicznie.
Postacie tracą 5* Szkoła życia co rundę i otrzymują Szkoła punktów koncentracji.
virus
arch_plagia
31Wymagana szkołaInterwencja. Umagicznienie.
Obniża statystyki bojowe przeciwnika o Szkoła. Koszt wzrasta o 8 * Szkoła wytrzymałości.
sniper
arch_plagia
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy twój udany atak zadaje dodatkowo 2 * Szkoła obrażeń.
zabójczy wzrok
cortez
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik w tej rundzie będzie miał ataki i obrony takie same (wszystkie ataki magiczne wszystkie obrony magiczne lub wszystkie ataki fizyczne i wszystkie obrony fizyczne) jego punkty życia spadają do 0.
skóra z żelaza
ziela
536Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy nieudany atak przeciwnika pozbawia go 4 punktów życia, udany 6 a twoj udany atak pozbawia 8.
mroczny wojownik
ziela
430Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy atak którym trafi przeciwnik obniza każda jego statystykę o 1, a twoją podwyższa o 3. Dziala do końca walki.
siła byka
ziela
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaTwoje statystyki powiekszone są o liczbę punktów koncetracji na początku rundy. Co runde po rzuceniu czaru twoje statystyki ulegaja obnizeniu o 1. Nie można użyć w 5 rundzie.
stan medytacji
farna
50Wymagana szkołaWymagana szkołaTwoje ataki nie trafiają, otrzymujesz twoj poziom * Szkoła punktów wytrzymałości.
zderzenie myśli
elow
324Wymagana szkołaWymagana szkołaJesli postać przeciwnika zużyła wszystkie punkty koncentracji dostępne w tej rundzie traci 3 losowe czary.
bomba antymaterii
farna
518Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika otrzymuje 10 obrażeń, twoja postać otrzymuje 4 obrażenia.
siła wampiryzmu
janeo
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Używa na zmiane kart Wyssanie Życia i Wyssanie Witalnosci nie obarczajac gracza dodatkowymi kosztami.
nieumarły sługa
janeo
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Corundę podwyższa poziom atakow twojej postaci na stale o 3, odbierajac ci 2* Szkoła * podwyzszenie ataku życi.
rdza
deezmo
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Atak fizyczny przeciwnika maleje o 1 w każdej turze.
podkręcony procesor
koki
316Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki postaci rosną o 2 co rundę przy czym w ostatniej rundzie spadaja do 0.
amfetamina
gilbercik
416Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja. Sprzężenie: Szkoła
Postać otrzymuje dodatkowe Szkoła punktów koncentracji. Traci 3 xSzkoła punktów wytrzymałości.
kofeina
gilbercik
35Wymagana szkołaPostać otrzymuje 10 x Szkoła. Obie obrony zostają obniżone o Szkoła
przywłaszczenie
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Jeżeli przeciwnik użyje karty identycznej jak jedna z tych, które masz pod ręką w momencie rzucenia tego czaru, to zadziała on tak jakbyś ty go użył.
nauka czaru
racoon
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaW następnej rundzie oprócz normalnego czaru rzucasz ten sam co przeciwnik w tej rundzie.
ograniczenie umysłu
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Od następnej rundy nie można używać czarów zużywających więcej niż 3 punkty koncentracji.
skupienie mocy
bruno0
210Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Otrzymujesz 10 punktów życia i wytrzymałości. Każdy udany atak przeciwnika odbiera ci 2 punkty koncentracji.
druga strona lustra
cortez
48DowolnaCzar przeciwnika działa na odwrót.
ambicja
nieziemski
420Wymagana szkołaJeżeli wszystkie statystyki ataków, obron, życia i wytrzymałości przeciwnika są większe od Twoich to spadają one do Twojego poziomu.
ograniczone działanie
nieziemski
424Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik może do końca gry zmienić ustawienia ataków/obron 5 razy.
niepewność
nieziemski
312Wymagana szkołaCzary rzucane przez przeciwnika mogą nie zadziałać.
system maskujący
nieziemski
320Wymagana szkołaPrzeciwnik nie widzi Twoich statystyk ataków, obron, wartości życia i wytrzymałości oraz rzucanych czarów.
powtórka
nieziemski
320Wymagana szkołaObaj gracze rzucają w tej rundzie takie same czary jak w poprzedniej.
wysokie IQ
nieziemski
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli suma wszystkich statystyk ataków i obron, życia i wytrzymałości przeciwnika jest mniejsza niż 120 to życie lub wytrzymałość przeciwnika spada do zera.
Wyniszczające Lekarstwo
nieziemski
215Wymagana szkołaWymagana szkołaWartości życia i wytrzymałości obu graczy zamieniają się miejscami.
kontra
arch_plagia
412DowolnaKażda twoja udana obrona powoduje trafienie twojego kolejnego ataku.
virus
arch_plagia
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Obiniża statystyki bojowe przeciwnika o Szkoła. Obniża twoje statystyki bojowe o Szkoła/2
mozliwości
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Statystyki ataków twojej postaci powiększają się o odpowiednie statystyki obron.
napromieniowanie
nieziemski
424Wymagana szkołaWymagana szkołaStatystyki ataków i obron przeciwnika maleją co rundę o 1. Przeciwnik traci 4 * runda działania czaru życia i wytrzymałości.
niszcząca obrona
nieziemski
210Wymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje suma statystyk obron gracza obrażeń.
wspomagający atak
nieziemski
210Wymagana szkołaGracz otrzymuje suma statystyk ataku przeciwnika życia.
błogosławieństwo równości
nieziemski
420Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wszystkie czary gracza kosztują 2 koncentracji i 12 wytrzymałości.
przekleństwo równości
nieziemski
420Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wszystkie czary przeciwnika kosztują 4 koncentracji i 24 wytrzymałości.
Miłosierny samarytanin
yoyo-007
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCzar dodający punkty życia rzucony przez przeciwnika dodaje punkty życia twojej postaci.
odmiana
bruno0
515Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Zamienia punkty życia z punktami wytrzymałości u obu postaci.
roztropność
bruno0
15Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Uzyskujesz odporność na zaklęcie Zemsta Technologa.
tarcza a miecz
cortez
418Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZamienia miejscami Atak i Obronę fizyczną twojej postaci Niedziała w pierwszej rundzie.
Wyparowanie skupienia
bruno0
112Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Każdy udany atak, twój lub przeciwnika, odbiera obu postaciom 1 punkt koncentracji.
potężny cios
deezmo
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli trafisz wszystkimi trzy atakami, przeciwnik traci trzy losowe szkoły.
Laska technologa
ziela
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy trafiony atak obniża obronę przeciwnika o 1.
Manipulacja
bruno0
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Wszystkie aktywne umagicznienia i efekty zaklęć działają na obie postacie.
Produkt z odzysku
thangor
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Postać posiada specjalizację Esencja.
Wydajnosc pracy
thangor
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Postać posiada specjalizację Koncentracja.
komar
panbartek
100DowolnaJesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia.
Wróg na śmierć i życie
fenixxxus
440Wymagana szkołaWymagana szkołaTracisz do końca walki 2 poziomy Szkoła, a przeciwnik traci 30 punktów wytrzymłóóści i 20 punktów życia, jeżeli masz wyższy poziom. Jeżeli masz niższy poziom to tracisz 10 punktów życia i 15 punktów wytrzymałości, przeciwnik traci wszytskie Szkoła
Wezwanie szkieletu
fenixxxus
425Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki bojowe rosną o statystyki Szkieletora na X poziomie. X = 1+ Szkoła
Złamanie kończyn
fenixxxus
440Wymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają, w następnej rundzie wszystkie ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają.
Szybki Refleks
fenixxxus
325DowolnaW następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji.
Pojedynek
kronos91
38Wymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zadają sobie nawzajem obrażenia równe swojemu podwojonemu atakowi magicznemu
Ujednolicenie
yoyo-007
38Wymagana szkołaWszystkie statystyki ataków i obron dodawane są do obrony magicznej.
Śmierć
yoyo-007
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak odbiera przeciwnikowi 10 życia i 10 wytrzymałości.
Wymiana
yoyo-007
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaGracze zamieniają się kartami z ręki.
Labirynt
vego91
414Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Ataki i obrony przeciwnika są losowe.
stałość
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaZaklęcie użyte przez ciebie w następnej rundzie za każdym razem po użyciu będzie wracać pod twoją rękę.
powrót
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Karta użyta przez przeciwnika wraca na jego rękę.
piekielny urok
elow
428Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik trafi jakimkolwiek atakiem, traci wytrzymałość jakby wszystkie jego ataki były udane, niezależnie od standardowej utraty wytrzymałości.
podkładka
bruno0
15Wymagana szkołaPierwszy atak przeciwnika trafia zadając połowę obrażeń.
nadzieja
ewan99
31Wymagana szkołaTwoja postać otrzymuje 5 punktów życia i 10 punktów wytrzumałości.
ofiara
fenixxxus
216Wymagana szkołaWymagana szkołaTracisz 10 punktów życia. W następnej rundzie przeciwnik traci 25 punktów życia.
plaga
vego91
28Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostać przeciwnika traci 30 punktów wytrzymałości i zyskuje 5 punktów życia. W następnej rundzie traci 30 punktów życia i zyskuje 5 punktów wytrzymałości.
zniewolenie
vego91
416Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostać traci tyle punktów życia ile wynosi suma ataku fizycznego i obrony magicznej przeciwnika. Postać przeciwnika nie może używać interwencji do końca walki.
ranek
denaldo1
110Wymagana szkołaPrzeciwnik traci 1 punkt koncentracji.
odrętwienie
bruno0
18Wymagana szkołaW następnej rundzie koszt czaru przeciwnika zwiększa się o 10 punktów wytrzymałości.
imadło wiary
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZa każdym razem, gdy wybór ataku przeciwnika będzie identyczny z wyborem Twojej obrony przeciwnik traci wytrzymałość równą obronie twojej postaci.
samuraj
panbartek
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie Twoje ataki fizyczne i wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają.
deuterium
panbartek
25Wymagana szkołaZmniejsza Twoje ataki o 2. Każdy Twój atak trafia, a jeśli przeciwnik trafi zadaje 2 razy wiecej ran Twojej postaci.
spragniony
elow
324Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik użył w tej rundzie zaklęcia, to w następnej rundzie traci wytrzymałość i koncentrację wymaganą do rzucenia poprzedniego czaru. Maksymanie moze stracić 2 koncentracji.
małpowanie
bruno0
03Wymagana szkołaUstawia wybory ataku identycznie do wyborów ataku przeciwnika.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024