Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
prawdziwa wiara
oplx
312Wymagana szkołaLeczy 10 ran przeciwnikowi, obniża jego statystyki o 2 * Szkoła
dominacja prawdy
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
alfa i omega
arch_plagia
632Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Postać zyskuje 10 *Szkoła punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 *Szkoła życia i wytrzymałości.
prawda
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaPostać przeciwnika traci 5 * Szkoła życia i 10 * Szkoła wytrzymałości.
obłęd
arch_plagia
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Twoje statystyki bojowe są zwiększane o sumę szkół oprócz Szkoła i Szkoła
stan medytacji
farna
50Wymagana szkołaWymagana szkołaTwoje ataki nie trafiają, otrzymujesz twoj poziom * Szkoła punktów wytrzymałości.
mozliwości
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Statystyki ataków twojej postaci powiększają się o odpowiednie statystyki obron.
odmiana
bruno0
515Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Zamienia punkty życia z punktami wytrzymałości u obu postaci.
nadzieja
ewan99
31Wymagana szkołaTwoja postać otrzymuje 5 punktów życia i 10 punktów wytrzumałości.
imadło wiary
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZa każdym razem, gdy wybór ataku przeciwnika będzie identyczny z wyborem Twojej obrony przeciwnik traci wytrzymałość równą obronie twojej postaci.
zdrada wiary
bruno0
210Wymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik użył zaklęcia leczącego, to zamiast dodać mu punkty życia, odbierze mu ich odpowiednią ilość.
obłęd
bruno0
624Wymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zamiast zadawać sobie obrażenia atakami, dodają sobie nawzajem punkty życia.
inkwizytor
bruno0
220Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Twoja postać otrzymuje odporność na wszystkie czary odbierające koncentracje.
diabelskie dzieło
pooead
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 punktów życia, 15 wytrzymałości oraz 2 punkty kancentracji.
bożek
*
312Wymagana szkołaWymagana szkołaPodnosi wartości ataków i obron postaci o 2.
błogosławiony cios
tavit
430Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Jeśli gracz ma maksymalną liczbę punktów życia, punkty życia przeciwnika spadają do 0. Nie działa w pierwszej rundzie.
krucjata
arch_plagia
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak przywraca Szkoła życia. Każdy udany blok przywraca Szkoła wytrzymałości.
nadmiar esencji
tomek1919
315Wymagana szkołaInterwencja. Umagicznienie.
Postać przeciwnika traci Szkoła koncentracji i 5 *Szkoła wytrzymałości za każdy czar użyty więcej niż jeden raz.
uzdrowisko
student
321Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Otrzymujesz 10 punktów zycia.
święty wojownik
wir333
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki bojowe zwiększają się o Szkoła przeciwnika. Otrzymujesz 3 * Szkoła przeciwnika punktów życia.
cios w klatę
student
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje 20 ran.
święta ziemia
tomek1919
324Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Zabiera przeciwnikowi 3 * Szkoła życia.
zniszczenie czarów
oranz
316Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Za każde 10 ran które zadasz przeciwnikowi traci on 1 kartę czaru z reki (punkty nie zaokrąglaja się).
stalowy mur
wir333
212Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy atak fizyczny przeciwnika zadaju mu takie same obrażenia (niezależnie czy te ataki fizyczne trafiły czy nie ).
odnowa biologiczna
racoon
31Wymagana szkołaWymagana szkołaPostać odzyskuje 7 punktów wytrzymałości.
magiczny pocisk
racoon
11Wymagana szkołaWymagana szkołaZadaje 3 * (ilość szkół) ran przeciwnikowi. Nie można blokować antyczarem.
łaska
finwe
26Wymagana szkołaJeżeli przeciwnik użyje tego samego ataku 3 razy odzyskujesz 20 życia.
mgła zdrady
ventr
28Wymagana szkołaWymagana szkołaJeślli wybory ataku są różne u obu postaci oba ataki nie trafiają.
amnezja
oranz
212Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik przez X rund traci z ręki kartę czaru, gdzie X to poziom Szkoła rzucającego.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024