Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
Tornado Chaosu
cortez
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja. Sprzężenie SzkołaSzkoła każdy udany atak magiczny zadaje dodatkowo 10 obrażeń, podwyższa twój atak magiczny o 1 a obronę magiczną obniża o 1
gwałtowny wstrząs
oplx
216Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZadaje przeciwnikowi 150 - jego wytrzymałość obrażeń.
dominacja żywiołów
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
zabójczy wzrok
cortez
432Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik w tej rundzie będzie miał ataki i obrony takie same (wszystkie ataki magiczne wszystkie obrony magiczne lub wszystkie ataki fizyczne i wszystkie obrony fizyczne) jego punkty życia spadają do 0.
Labirynt
vego91
414Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Ataki i obrony przeciwnika są losowe.
plaga
vego91
28Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPostać przeciwnika traci 30 punktów wytrzymałości i zyskuje 5 punktów życia. W następnej rundzie traci 30 punktów życia i zyskuje 5 punktów wytrzymałości.
ranek
denaldo1
110Wymagana szkołaPrzeciwnik traci 1 punkt koncentracji.
spragniony
elow
324Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik użył w tej rundzie zaklęcia, to w następnej rundzie traci wytrzymałość i koncentrację wymaganą do rzucenia poprzedniego czaru. Maksymanie moze stracić 2 koncentracji.
małpowanie
bruno0
03Wymagana szkołaUstawia wybory ataku identycznie do wyborów ataku przeciwnika.
zagrożenie
bruno0
412Wymagana szkołaInterwencja.
Obie postacie nie zadają obrażeń w tej rundzie. Za każdym razem gdy ich wybór ataku jest identyczny, tracą wytrzymałość równą wysokości odpowiedniego ataku.
miecz wigoru
oplx
612Wymagana szkołaUmagicznienie.
Za każdy trafiony atak otrzymujesz wytrzymałość równą zadanym obrażeniom.
zwiększone morale
oscar11
316Wymagana szkołaWymagana szkołaZa każdy nieudany atak przeciwnika, w następnej rundzie zwięsza się twój odpowiedni atak o 2, a odpowiedni atak przeciwnika zmniejsza się o 1.
pół sen
oscar11
21Wymagana szkołaWymagana szkołaAtaki twojej postaci są równe 0, odzyskujesz 25 wytrzymałości.
pomoc matki natury
oscar11
224Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik trafi wszystkimi atakami to twoje zycie powraca do poziomu sprzed walki.
cierpienie
oscar11
224Wymagana szkołaWymagana szkołaZa każdy udany atak przeciwnika dostajesz 2 punkty koncentracji.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024