Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
lekki umysł
ossama
216Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy twój czar kosztuje Szkoła koncentracji mniej oraz 3 * Szkoła mniej wytrzymałości.
wygaszanie
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci Szkoła * ilość szkół przeciwnika punktów wytrzymałości.
tancerz kości
oplx
416Wymagana szkołaWymagana szkołaZadaje przeciwnikowi X ran. X = suma statystyk magicznych razySzkoła
dominacja śmierci
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
alfa i omega
arch_plagia
632Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Postać zyskuje 10 *Szkoła punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 *Szkoła życia i wytrzymałości.
obłęd
arch_plagia
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Twoje statystyki bojowe są zwiększane o sumę szkół oprócz Szkoła i Szkoła
terror
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaStatystyki bojowe przeciwnika są dzielone przez 2.
teraz albo nigdy
arch_plagia
41DowolnaTwoje statystyki bojowe rosną o 3 * suma wszystkich szkół. W następnej rundzie twoje statystyki spadają do 0. Koszt czaru rośnie o 3 * suma wszystkich szkół punktów wytrzymałości. Nie działa w 5 rundzie
siła wampiryzmu
janeo
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Używa na zmiane kart Wyssanie Życia i Wyssanie Witalnosci nie obarczajac gracza dodatkowymi kosztami.
nieumarły sługa
janeo
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Corundę podwyższa poziom atakow twojej postaci na stale o 3, odbierajac ci 2* Szkoła * podwyzszenie ataku życi.
druga strona lustra
cortez
48DowolnaCzar przeciwnika działa na odwrót.
kontra
arch_plagia
412DowolnaKażda twoja udana obrona powoduje trafienie twojego kolejnego ataku.
mozliwości
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Statystyki ataków twojej postaci powiększają się o odpowiednie statystyki obron.
odmiana
bruno0
515Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Zamienia punkty życia z punktami wytrzymałości u obu postaci.
komar
panbartek
100DowolnaJesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024