perły graczy - pomysły na nowe karty

Nazwa karty | Koncentracja | Wytrzymałość | Wymagane szkoły | Tekst karty |
siła olbrzyma oplx | 6 | 24 | ![]() ![]() | Zwiększa statystyki obrony do statystyk ataku przez ilość rund równą ![]() |
trening wir333 | 1 | 12 | ![]() | Twoja postać dostaje na zmiane +/- ![]() |
dominacja wojny arch_plagia | 3 | 18 | ![]() ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Interwencja. Postać przeciwnika traci 1 poziom ![]() |
terror arch_plagia | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Statystyki bojowe przeciwnika są dzielone przez 2. |
teraz albo nigdy arch_plagia | 4 | 1 | Dowolna | Twoje statystyki bojowe rosną o 3 * suma wszystkich szkół. W następnej rundzie twoje statystyki spadają do 0. Koszt czaru rośnie o 3 * suma wszystkich szkół punktów wytrzymałości. Nie działa w 5 rundzie |
skóra z żelaza ziela | 5 | 36 | ![]() ![]() ![]() | Umagicznienie. Każdy nieudany atak przeciwnika pozbawia go 4 punktów życia, udany 6 a twoj udany atak pozbawia 8. |
mroczny wojownik ziela | 4 | 30 | ![]() ![]() ![]() | Każdy atak którym trafi przeciwnik obniza każda jego statystykę o 1, a twoją podwyższa o 3. Dziala do końca walki. |
siła byka ziela | 3 | 18 | ![]() ![]() ![]() | Twoje statystyki powiekszone są o liczbę punktów koncetracji na początku rundy. Co runde po rzuceniu czaru twoje statystyki ulegaja obnizeniu o 1. Nie można użyć w 5 rundzie. |
druga strona lustra cortez | 4 | 8 | Dowolna | Czar przeciwnika działa na odwrót. |
kontra arch_plagia | 4 | 12 | Dowolna | Każda twoja udana obrona powoduje trafienie twojego kolejnego ataku. |
Miłosierny samarytanin yoyo-007 | 3 | 16 | ![]() ![]() ![]() | Czar dodający punkty życia rzucony przez przeciwnika dodaje punkty życia twojej postaci. |
tarcza a miecz cortez | 4 | 18 | ![]() ![]() ![]() | Zamienia miejscami Atak i Obronę fizyczną twojej postaci Niedziała w pierwszej rundzie. |
potężny cios deezmo | 4 | 24 | ![]() ![]() ![]() | Jeśli trafisz wszystkimi trzy atakami, przeciwnik traci trzy losowe szkoły. |
komar panbartek | 10 | 0 | Dowolna | Jesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia. |
Złamanie kończyn fenixxxus | 4 | 40 | ![]() ![]() | Wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają, w następnej rundzie wszystkie ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają. |
Poprzednia strona | 5 10 15 20 | Następna strona |
Pokaż tylko karty ze szkoły: | |||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dodane | Wszystkie |