Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
Tornado Chaosu
cortez
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja. Sprzężenie SzkołaSzkoła każdy udany atak magiczny zadaje dodatkowo 10 obrażeń, podwyższa twój atak magiczny o 1 a obronę magiczną obniża o 1
zmiana woli
ossama
212Wymagana szkołaWymagana szkołaW następnej rundzie czary rzucone przez postacie działają na odwrotne postacie.
lekki umysł
ossama
216Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy twój czar kosztuje Szkoła koncentracji mniej oraz 3 * Szkoła mniej wytrzymałości.
wygaszanie
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci Szkoła * ilość szkół przeciwnika punktów wytrzymałości.
pole magii
arch_plagia
316Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Zadaje 3 * Szkoła obrażeń przeciwnikowi w każdej rundzie w której nie rzuci czaru.
powtórka
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaSprzężenie: Szkoła
Używa czaru z poprzedniej rundy.
czas
arch_plagia
118Wymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać nie traci koncentracji za zmiane ataków i obron.
teleport
arch_plagia
112Wymagana szkołaTrzeci atak przeciwnika nie trafia.
sztuczna kończyna
oplx
18Wymagana szkołaLeczy 3 * Szkoła ran.
gwałtowny wstrząs
oplx
216Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZadaje przeciwnikowi 150 - jego wytrzymałość obrażeń.
prawdziwa wiara
oplx
312Wymagana szkołaLeczy 10 ran przeciwnikowi, obniża jego statystyki o 2 * Szkoła
siła olbrzyma
oplx
624Wymagana szkołaWymagana szkołaZwiększa statystyki obrony do statystyk ataku przez ilość rund równą Szkoła
tancerz kości
oplx
416Wymagana szkołaWymagana szkołaZadaje przeciwnikowi X ran. X = suma statystyk magicznych razySzkoła
radioaktywne odpadki
wir333
332Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCo rundę postać przeciwnika traci 15 * Szkoła punktów życia, a twoja postać traci 8 * Szkoła punktów życia.
miny
wir333
320Wymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak powoduje utratę w następnej rundzie 1 punktu koncentracji.
trening
wir333
112Wymagana szkołaTwoja postać dostaje na zmiane +/- Szkoła * runda do ataku fizycznego.
dominacja geniuszu
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
dominacja żywiołów
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
dominacja wojny
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
dominacja śmierci
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024