Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
zmiana woli
ossama
212Wymagana szkołaWymagana szkołaW następnej rundzie czary rzucone przez postacie działają na odwrotne postacie.
pole magii
arch_plagia
316Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Zadaje 3 * Szkoła obrażeń przeciwnikowi w każdej rundzie w której nie rzuci czaru.
powtórka
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaSprzężenie: Szkoła
Używa czaru z poprzedniej rundy.
czas
arch_plagia
118Wymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać nie traci koncentracji za zmiane ataków i obron.
teleport
arch_plagia
112Wymagana szkołaTrzeci atak przeciwnika nie trafia.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024