Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
lekki umysł
ossama
216Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy twój czar kosztuje Szkoła koncentracji mniej oraz 3 * Szkoła mniej wytrzymałości.
wygaszanie
arch_plagia
424Wymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci Szkoła * ilość szkół przeciwnika punktów wytrzymałości.
tancerz kości
oplx
416Wymagana szkołaWymagana szkołaZadaje przeciwnikowi X ran. X = suma statystyk magicznych razySzkoła
dominacja śmierci
arch_plagia
318Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Postać przeciwnika traci 1 poziom Szkoła
alfa i omega
arch_plagia
632Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Postać zyskuje 10 *Szkoła punktów życia i wytrzymałości. Przeciwnik traci 10 *Szkoła życia i wytrzymałości.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024