Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
Miłosierny samarytanin
yoyo-007
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCzar dodający punkty życia rzucony przez przeciwnika dodaje punkty życia twojej postaci.
tarcza a miecz
cortez
418Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZamienia miejscami Atak i Obronę fizyczną twojej postaci Niedziała w pierwszej rundzie.
potężny cios
deezmo
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli trafisz wszystkimi trzy atakami, przeciwnik traci trzy losowe szkoły.
komar
panbartek
100DowolnaJesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia.
Złamanie kończyn
fenixxxus
440Wymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają, w następnej rundzie wszystkie ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają.
Szybki Refleks
fenixxxus
325DowolnaW następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji.
samuraj
panbartek
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie Twoje ataki fizyczne i wszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają.
kowal
polak1988
420Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Co rundę statystyki ataków i obron twojej postaci rosną o 2.
wola walki
bruno0
25Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Twoje udane ataki odbierają połowe wytrzymałości, dodatkowo obierają punkty życia twojej postaci równe połowie wysokości użytego ataku.
lobotomia
ventr
40DowolnaInterwencja.
Nie działa w 5 rundzie. Jeśli masz więcej niż 0 wytrzymałości, czar rzucony przez przeciwnika nie działa. Usuwa z talii przeciwnika wszystkie kopie rzuconego przez niego w tej rundzie czaru. Tracisz 1/3 początkowej wytrzymało�ci i początkowych punktów życia. Losowy atak przeciwnika nie trafia.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024