Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
wymiana ciosów II
oscar11
28Wymagana szkołaJeśli pierwszy magiczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak fizyczny trafia.
wumiana ciosów I
oscar11
28Wymagana szkołaJeśli pierwszy fizyczny atak przeciwnika trafia, to twój pierwszy atak magiczny trafia.
wykorzystanie sytuacji
bruno0
120Wymagana szkołaWymagana szkołaZa każdy punkt koncentracji, jaki przeciwnik zużył do rzucenia czaru otrzymuje 5 punktów obrażeń.
krwawa bestia
pooead
225Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli postać przeciwnika ma pod koniec rundy wiecej niż 80 punktów wytrzymałości, to w następnej rundzie jej statystyki bojowe obnizają sie o 6.
duch wiatru
bruno0
312Wymagana szkołaUmagicznienie.
Odbiera przeciwnikowi wytrzymałość równą połowie ataku magicznego twojej postaci.
duch ognia
bruno0
210Wymagana szkołaUmagicznienie.
Zadaje przeciwnikowi obrażenia równe połowie ataku fizycznego twojej postaci.
duch wody
bruno0
212Wymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje punkty życia równe obronie magicznej twojej postaci, ale nie więcej niż 6.
duch ziemi
bruno0
310Wymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje punkty wytrzymałości równe obronie fizycznej Twojej postaci.
uderzenie gromu
*
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZabiera 5 * suma wszystkich szkół przeciwnika wytrzymałości. W następnej rundzie otrzymujesz 2 koncentracji mniej.
ukojenie bólu
*
26Wymagana szkołaLeczy 5 ran.
ognisty miecz
arch_plagia
624Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Każdy twój udany atak zadaje dodtkowe 2 * Szkoła obrażeń.
uderzenie pioruna kulistego
wir333
328Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaObydwie postacie tracą 50 życia.
długotrwała amnezja
oranz
250Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik traci wszystkie karty z talii oprucz tych które ma na ręku.
opóźnienie
oranz
410Wymagana szkołaW nastepnej rundzie wszystkie czary dzialaja pod koniec rundy (nie dotyczy umagicznien rzuconych wczesniej).
gniew magii
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaIlosć obrażeń jakie zadał ci przeciwnik zostaje pomnożona przez 2 i odjęta od życia przeciwnika.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024