Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
spowolnienie
bruno0
518Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Ataki przeciwnika nie tworzą komba.
żelazne wrota
elow
512Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik nie trafi żadnym atakiem, twoje punkty wytrzymałości odnawiają się.
samowyzwalacz
bruno0
515Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCzar rzucony w następnej rundzie działa jak umagicznienie. W każdej rundzie tracisz wytrzymałość i koncentrację potrzbną do rzucenia "umagicznianego" zaklęcia.
odrzucenie
bruno0
215Wymagana szkołaPrzeciwnik nie może do końca pojedynki użyć karty, której użył w tej rundzie.
magicpower
bruno0
212Wymagana szkołaWymagana szkołaAtak fizyczny i obie obrony są dodane do ataku magicznego. Atak fizyczny i obie obrony spadają do 0.
tępy wojownik
bruno0
412Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy udany atak fizyczny przeciwnika odbiera mu 1 punkt koncentracji.
kasacja myśli
pooead
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie umagicznienia jakie rzuciłeś w tym pojedynku są poświęcone. Za każde poświęcone umagicznienie otrzymujesz 15 punktów życia i wytrzymałości.
ręka mistrza
pooead
220Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Twoje statystyki bojowe podwyższają się o Szkoła, otrzymujesz 10 punktów życia i wytrzymałości.
deja vu
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
W następnej rundzie przeciwnik rzuca taki sam czar jak w tej.
krwawa bestia
pooead
225Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli postać przeciwnika ma pod koniec rundy wiecej niż 80 punktów wytrzymałości, to w następnej rundzie jej statystyki bojowe obnizają sie o 6.
strata przewagi
*
624Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci dar do końca pojedynku. W następnej rundzie otrzymujesz 3 koncentracji mniej
prosta obrona
*
314Wymagana szkołaWymagana szkołaAtaki przeciwnika obniżają się o 3. W następnej rundzie dostajesz 2 puntky koncerki mniej. Nie działa w piątej rundzie.
przebicie magii
arch_plagia
624Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Obniża obronę magiczną przeciwnika o Szkoła, ilość Twoich udanych ataków magicznych w tej turze jest równa ilości tur przez które przeciwnik nie może rzucać antyczarów.
teleport
arch_plagia
312Wymagana szkołaWymagana szkołaTrzeci atak przeciwnika nie trafia.
lustro siły
oranz
212Wymagana szkołaZa każdy udany atak przeciwnika gracz dostaje +1 do ataku fizycznego w następnej rundzie.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024