Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
Wróg na śmierć i życie
fenixxxus
440Wymagana szkołaWymagana szkołaTracisz do końca walki 2 poziomy Szkoła, a przeciwnik traci 30 punktów wytrzymłóóści i 20 punktów życia, jeżeli masz wyższy poziom. Jeżeli masz niższy poziom to tracisz 10 punktów życia i 15 punktów wytrzymałości, przeciwnik traci wszytskie Szkoła
Wezwanie szkieletu
fenixxxus
425Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki bojowe rosną o statystyki Szkieletora na X poziomie. X = 1+ Szkoła
Szybki Refleks
fenixxxus
325DowolnaW następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji.
Śmierć
yoyo-007
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak odbiera przeciwnikowi 10 życia i 10 wytrzymałości.
piekielny urok
elow
428Wymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik trafi jakimkolwiek atakiem, traci wytrzymałość jakby wszystkie jego ataki były udane, niezależnie od standardowej utraty wytrzymałości.
podkładka
bruno0
15Wymagana szkołaPierwszy atak przeciwnika trafia zadając połowę obrażeń.
ofiara
fenixxxus
216Wymagana szkołaWymagana szkołaTracisz 10 punktów życia. W następnej rundzie przeciwnik traci 25 punktów życia.
zawładnięcie przez demona
ceriddwen
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci trzy poziomy losowych szkół, zyskuje Szkoła na poziomie Mistrza. Nie działa jeśli przeciwnik posiada Szkoła na poziomie adepta lub wyższym.
kanibalizm
bruno0
316Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Każdy Twój udany atak dodaje twojej postaci Szkoła życia.
obleśny urbanek
bruno0
420Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Przeciwnik traci wszystkie karty leczące jakie ma na "ręku".
zdrada wiary
bruno0
210Wymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik użył zaklęcia leczącego, to zamiast dodać mu punkty życia, odbierze mu ich odpowiednią ilość.
lobotomia
ventr
40DowolnaInterwencja.
Nie działa w 5 rundzie. Jeśli masz więcej niż 0 wytrzymałości, czar rzucony przez przeciwnika nie działa. Usuwa z talii przeciwnika wszystkie kopie rzuconego przez niego w tej rundzie czaru. Tracisz 1/3 początkowej wytrzymało�ci i początkowych punktów życia. Losowy atak przeciwnika nie trafia.
obłęd
bruno0
624Wymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zamiast zadawać sobie obrażenia atakami, dodają sobie nawzajem punkty życia.
lodowa bariera
bruno0
41Wymagana szkołaWymagana szkołaAtaki fizyczne przeciwnika nie trafiają dopóki nie użyje on Szkoła ataków fizycznych. Czar dodatkowo kosztuje 6 * Szkoła wytrzymałości.
lodowy pocisk
bruno0
215Wymagana szkołaZadajesz 5 ran postaci przeciwnika, koszt rzucenia zaklęć u przeciwnika wzrasta o 1 punkt koncentracji.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024