Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
Wyniszczające Lekarstwo
nieziemski
215Wymagana szkołaWymagana szkołaWartości życia i wytrzymałości obu graczy zamieniają się miejscami.
virus
arch_plagia
28Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Obiniża statystyki bojowe przeciwnika o Szkoła. Obniża twoje statystyki bojowe o Szkoła/2
napromieniowanie
nieziemski
424Wymagana szkołaWymagana szkołaStatystyki ataków i obron przeciwnika maleją co rundę o 1. Przeciwnik traci 4 * runda działania czaru życia i wytrzymałości.
niszcząca obrona
nieziemski
210Wymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje suma statystyk obron gracza obrażeń.
wspomagający atak
nieziemski
210Wymagana szkołaGracz otrzymuje suma statystyk ataku przeciwnika życia.
błogosławieństwo równości
nieziemski
420Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wszystkie czary gracza kosztują 2 koncentracji i 12 wytrzymałości.
przekleństwo równości
nieziemski
420Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wszystkie czary przeciwnika kosztują 4 koncentracji i 24 wytrzymałości.
roztropność
bruno0
15Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Uzyskujesz odporność na zaklęcie Zemsta Technologa.
Wyparowanie skupienia
bruno0
112Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Każdy udany atak, twój lub przeciwnika, odbiera obu postaciom 1 punkt koncentracji.
Laska technologa
ziela
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy trafiony atak obniża obronę przeciwnika o 1.
Manipulacja
bruno0
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Wszystkie aktywne umagicznienia i efekty zaklęć działają na obie postacie.
Produkt z odzysku
thangor
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Postać posiada specjalizację Esencja.
Wydajnosc pracy
thangor
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Postać posiada specjalizację Koncentracja.
Ujednolicenie
yoyo-007
38Wymagana szkołaWszystkie statystyki ataków i obron dodawane są do obrony magicznej.
Wymiana
yoyo-007
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaGracze zamieniają się kartami z ręki.
stałość
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaZaklęcie użyte przez ciebie w następnej rundzie za każdym razem po użyciu będzie wracać pod twoją rękę.
powrót
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Karta użyta przez przeciwnika wraca na jego rękę.
odrętwienie
bruno0
18Wymagana szkołaW następnej rundzie koszt czaru przeciwnika zwiększa się o 10 punktów wytrzymałości.
deuterium
panbartek
25Wymagana szkołaZmniejsza Twoje ataki o 2. Każdy Twój atak trafia, a jeśli przeciwnik trafi zadaje 2 razy wiecej ran Twojej postaci.
wirus
koki
424Wymagana szkołaPrzeciwnik zostaje zainfekowany wirusem. jeśli do 5 rundy przeciwnik zabierze ci 80 lub więcej procent życia to wirus przenosi sie na ciebie i twoje punkty życia spadaja do 0, w przeciwnym wypadku ginie z powodu infekcji.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024