Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
Manipulacja
bruno0
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Wszystkie aktywne umagicznienia i efekty zaklęć działają na obie postacie.
Produkt z odzysku
thangor
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Postać posiada specjalizację Esencja.
Wydajnosc pracy
thangor
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Postać posiada specjalizację Koncentracja.
Ujednolicenie
yoyo-007
38Wymagana szkołaWszystkie statystyki ataków i obron dodawane są do obrony magicznej.
Wymiana
yoyo-007
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaGracze zamieniają się kartami z ręki.
stałość
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaZaklęcie użyte przez ciebie w następnej rundzie za każdym razem po użyciu będzie wracać pod twoją rękę.
powrót
bruno0
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Karta użyta przez przeciwnika wraca na jego rękę.
odrętwienie
bruno0
18Wymagana szkołaW następnej rundzie koszt czaru przeciwnika zwiększa się o 10 punktów wytrzymałości.
deuterium
panbartek
25Wymagana szkołaZmniejsza Twoje ataki o 2. Każdy Twój atak trafia, a jeśli przeciwnik trafi zadaje 2 razy wiecej ran Twojej postaci.
wirus
koki
424Wymagana szkołaPrzeciwnik zostaje zainfekowany wirusem. jeśli do 5 rundy przeciwnik zabierze ci 80 lub więcej procent życia to wirus przenosi sie na ciebie i twoje punkty życia spadaja do 0, w przeciwnym wypadku ginie z powodu infekcji.
infekcja systemu
koki
324Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Statystyki bojowe przeciwnika zwiększaja sie o 4, w nastepnych dwóch rundach spadaja do 0.
zwarcie
koki
316Wymagana szkołaWymagana szkołaZa każdy udany atak, Twój lub przeciwnika, przeciwnik otrzymuje 5 obrażeń.
proszek na ból
bruno0
215Wymagana szkołaWymagana szkołaOtrzymujesz 30 punktów życia, pod koniec następnej rundy tracisz 30 punktów życia. Nie działa w 5 rundzie.
blokada powtarzalności
bruno0
418Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Od tej rundy obie postacie nie mogą użyć dwa razy tej samej karty.
poprawka
bruno0
25Wymagana szkołaUmagicznienie.
Zadając obrażenia tracisz tyle wytrzymałości ile zadała twoja postać obrażeń po odjęciu wartości odpowiedniej obrony przeciwnika.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024