Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
przyjaciel
yosi
08DowolnaDostajesz 1 punkt koncentracji.
replay
tavit
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCała poprzednia runda (ustawienia ataków, obron i rzucone czary) zostaje powtórzona.
atleta
altarboy
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
W każdej rundzie działania czaru możesz zmienić jedną obrone lub atak, nie tracąc punktu koncetracji.
ostatnia deska
altarboy
20Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli masz 0 punktów wytrzymałości, ataki obu postacie rosną o 2 * Szkoła
odwrócenie uwagi
bruno0
310Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
W następnej rundzie trafia ilość ataków (max.3) równa pozostawionym przez przeciwnika w tej rundze punktom koncentracji. W piątej rundzie otrzymujesz inicjatywe.
kondycja herkulesa
farseer
416Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUdane ataki kosztują Cię 0 wytrzymałości.
odcięcie posiłków
farseer
332Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik użyje czaru to czar ten nie jest zastępowany nowym czarem z talii przeciwnika.
walka treningowa
farseer
316Wymagana szkołaWymagana szkołaPostacie zamiast życia tracą w tej rundzie wytrzymałość.
ochłonięcie
*
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaDodaje 40 wytrzymałości, obrony zwiększają się o 3, a przeciwnikowi leczy 10 ran.
moc zeusa
*
515Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaTwoje punkty życią są równe ilości punktów wytrzymałości przeciwnika, punkty życia przeciwnika są równe ilości twoich punktów wytrzymałości (podczas rzucenia czaru).
potęga spokoju
thangor
424DowolnaPostać przeciwnika ma inicjatywę.
potęga szybkości
thangor
424DowolnaTwoja postać ma inicjatywę.
intuicja
arch_plagia
312Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Każdy Twój udany atak lub obrona dodaje twojej postaci Szkoła - 1 koncentracji.
bułka
oplx
20DowolnaInterwencja.
Postać otrzymuje 10 życia i 10 wytrzymałości.
niewiara w magię
keroth
18Wymagana szkołaWymagana szkołaJeżeli przeciwnik wykona 3 udane ataki magiczne w tej rundzie i ataki te nie zmniejszą twojego życia poniżej zera, stracone punkty zycia pod koniec rundy są zwrócone.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024