Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
przyjaciel
yosi
08DowolnaDostajesz 1 punkt koncentracji.
wieczne potępienie
bruno0
210Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Dodaje Szkoła do obu ataków za każdą rundę działania czaru. Obiera 3 * Szkoła życia i wytrzymałości.
otrucie
*
418Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwik traci co rundę 1 ataku fizycznego i magicznego.
elixir śmierci
*
532Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Przeciwnik traci 5 * Szkoła życia.
potęga spokoju
thangor
424DowolnaPostać przeciwnika ma inicjatywę.
potęga szybkości
thangor
424DowolnaTwoja postać ma inicjatywę.
bułka
oplx
20DowolnaInterwencja.
Postać otrzymuje 10 życia i 10 wytrzymałości.
wyrwanie esencji
tavit
320Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli przeciwnik rzuci czar, jego koszt liczony jest podwójnie.
rezystancja
mackgwadky
218DowolnaObrażenia zadane atakami magicznymi przez przeciwnika są zmniejszone o połowę.
wizerunek diabła
kimilo
212Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy udany atak przeciwnika zabiera mu 10 życia i 10 wytrzymałosśi.
necracja obrażeń
wojjo
324Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaPrzeciwnik traci wytrzymałoąć równą obrazeniom zadanym twojej postaci.
zmęczenie
wir333
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Obrona przeciwnika zostaje zmniejszona o 1 przy każdym udanym bloku, a atak zostaje zmniejszony o 1 przy każdym udanym ataku.
szczurzy pomiot
wir333
220Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZadaje 10 * Szkoła obrażeń przeciwnikowi.
narkotyzm
wir333
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki przeciwnika zmniejszone są o 2.
magiczna niemoc
wir333
212Wymagana szkołaWymagana szkołaNiszczy 4 losowe czary przeciwnika. Przeciwnik nie otrzymuje więcej czarów.
większe wyssanie witalności
qrel
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wysysa 8 wytrzymałości i przekazuje twojej postaci.
większe wyssanie życia
qrel
436Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wysysa 8 życia przeciwnikowi i przekazuje twojej postaci.
skarzony miecz
oranz
416Wymagana szkołaKażde udane trafienie atakiem fizycznym odejmuje co rundę 1 punkt życia przeciwnikowi.
latarnia
ventr
110DowolnaInterwencja.
Wybierz jedną z 3 wylosowanych kart z twojej talii. W następnej rundzie otrzymujesz wybraną kartę zamiast losowej. Nie wybrane karty nie wracają do talii. Przeciwnik widzi wylosowane karty, nie widzi twojego wyboru.
wielki szu
leo
315Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZamienia wszystkie karty czarów między przeciwnikami.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024