Expiarz - Kalkulator punktów doświadczenia Cellmons Guru Kalkulator Składów - Cellmons Guru MVP - Karta dnia Tabela doświadczenia i awansu na kolejne poziomy w grze Cellmons

Cellmons Guru

Liga Cellmons

perły graczy - pomysły na nowe karty

Karty, które mogą zakłócić panujący porządek i hierarchię wśród szkół Etherii. Cóż, nic nie jest stałe, wszystko się zmienia. Szkoły tworzą dla swoich adeptów nowe, bardziej wymyślne narzędzia którymi to mają razić wrogów. To co tu ujrzycie może kiedyś was pokonać. Bądźcie czujni.
Nazwa kartyKoncentracjaWytrzymałośćWymagane szkołyTekst karty
napromieniowanie
nieziemski
424Wymagana szkołaWymagana szkołaStatystyki ataków i obron przeciwnika maleją co rundę o 1. Przeciwnik traci 4 * runda działania czaru życia i wytrzymałości.
niszcząca obrona
nieziemski
210Wymagana szkołaPrzeciwnik otrzymuje suma statystyk obron gracza obrażeń.
wspomagający atak
nieziemski
210Wymagana szkołaGracz otrzymuje suma statystyk ataku przeciwnika życia.
błogosławieństwo równości
nieziemski
420Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wszystkie czary gracza kosztują 2 koncentracji i 12 wytrzymałości.
przekleństwo równości
nieziemski
420Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Wszystkie czary przeciwnika kosztują 4 koncentracji i 24 wytrzymałości.
Miłosierny samarytanin
yoyo-007
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaCzar dodający punkty życia rzucony przez przeciwnika dodaje punkty życia twojej postaci.
odmiana
bruno0
515Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Zamienia punkty życia z punktami wytrzymałości u obu postaci.
roztropność
bruno0
15Wymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Uzyskujesz odporność na zaklęcie Zemsta Technologa.
tarcza a miecz
cortez
418Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaZamienia miejscami Atak i Obronę fizyczną twojej postaci Niedziała w pierwszej rundzie.
Wyparowanie skupienia
bruno0
112Wymagana szkołaWymagana szkołaInterwencja.
Każdy udany atak, twój lub przeciwnika, odbiera obu postaciom 1 punkt koncentracji.
potężny cios
deezmo
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaJeśli trafisz wszystkimi trzy atakami, przeciwnik traci trzy losowe szkoły.
Laska technologa
ziela
316Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaKażdy trafiony atak obniża obronę przeciwnika o 1.
Manipulacja
bruno0
312Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie. Interwencja.
Wszystkie aktywne umagicznienia i efekty zaklęć działają na obie postacie.
Produkt z odzysku
thangor
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Postać posiada specjalizację Esencja.
Wydajnosc pracy
thangor
424Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Postać posiada specjalizację Koncentracja.
komar
panbartek
100DowolnaJesli masz 0 punktów wytrzymalości na koniec rundy, a przeciwnik ma wytrzymalość wiekszą niż 20% traci 20% punków życia.
Wróg na śmierć i życie
fenixxxus
440Wymagana szkołaWymagana szkołaTracisz do końca walki 2 poziomy Szkoła, a przeciwnik traci 30 punktów wytrzymłóóści i 20 punktów życia, jeżeli masz wyższy poziom. Jeżeli masz niższy poziom to tracisz 10 punktów życia i 15 punktów wytrzymałości, przeciwnik traci wszytskie Szkoła
Wezwanie szkieletu
fenixxxus
425Wymagana szkołaWymagana szkołaWymagana szkołaUmagicznienie.
Statystyki bojowe rosną o statystyki Szkieletora na X poziomie. X = 1+ Szkoła
Złamanie kończyn
fenixxxus
440Wymagana szkołaWymagana szkołaWszystkie ataki magiczne przeciwnika trafiają, w następnej rundzie wszystkie ataki fizyczne przeciwnika nie trafiają.
Szybki Refleks
fenixxxus
325DowolnaW następnejrundzie możesz wykonać dowolną ilość zmian ataków/obron bez straty punktów koncentracji.
Poprzednia strona5 10 15 20 Następna strona
Pokaż tylko karty ze szkoły:
Szkoła Kapłaństwa Szkoła Żywiołów Szkoła Magii Szkoła Nekromancji Szkoła Technologii Szkoła Walki DodaneWszystkie

Postacie

Karty

zestawy początkowe nowe karty perły graczy najczęściej szukane

Inne

© Cellmons Guru 2005 - 2024